DIGITALK
DEL MARQUETING DIRECTE A LA COMUNICACIO2.0
IVA incluido
Descripción
En l'era del canvi permanent, a la xarxa també triomfa una altra constant: la de l'intercanvi. La del diàleg directe entre individus , i entre aquests i actors institucionals i corporatius, via interacció directa. Som en l'era DigiTalk. Parlar, escoltar, dialogar, de tu a tu gràcies a les eines de la comunicació 2.0. D'això parla aquest llibre. Perquè d'això va la comunicació del present i del futur. DigiTalk és un terme que es proposa englobar un context comunicatiu de converses permanents. Un context que s'ha anat forma nt amb l'e...Estado: Disponible para compra online en 4-5 días
Disponibilidad
Cómpralo ahora y te lo enviaremos cuando tengamos stock. El cobro a tu cuenta se realizará sólo cuando se envíe el producto.
DetallesEDITORIAL UOC
2013
238 Páginas
Formato: Rústica
ISBN: 9788490298138
Idioma: CATALÁNMateria: Comunicación